Известие

Collapse
No announcement yet.

Старт от скрапа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    аз обработих моита кола с един препарат на име zinga по принцип казват,че е единствения препарат за студено подцинковане.
    Може да се нанася с четка и да се пръска с пистолет,но само върху гола ламарина

    Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от JORDANGT
      Вече съм в бокса и до 2-3месеца ще има поне визуален ефект
      Голям проблем са калниците и я кажете какви вежди ще и паснат(горе-долу)
      Койе НАЙ-добрия препарат за зашита от корозия и за консервация
      Ами за отдолу и за подкалници ти препоръчвам добро почистване,след това грунд и подподово боди.Гледай между мазанята на грунда и бодито да има поне 2 дни,за да може хубаво да изсъхне грунда.
      sigpic
      Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
      BMW E30
      BMW E36

      Comment


      • #48
        Баце давай само напред,евала ти правим и дано стане по-бързо Офффф кога ли и аз ще стигна да реставрирам някоя зла италиянка
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #49
          Нещо зацикли въстановяването.Станах ученик(на дърти години) и кинтите намаляха(а жената не знае за колата) и е трудно да отделям от семейния бюджет.Но още не съм се отказал а и един другар по съдба може да удари едно голямо рамо,но за това по нататък

          Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от JORDANGT
            Вече съм в бокса и до 2-3месеца ще има поне визуален ефект
            Голям проблем са калниците и я кажете какви вежди ще и паснат(горе-долу)
            Койе НАЙ-добрия препарат за зашита от корозия и за консервация
            колега доста си нагазил и за цялата работа ще трябва мнооого усилия и не малко пара..ама по темата...за препарати не знам но най-добре е там където е изгнила да режеш до зраво и кърпиш(по възможност или с поцинкована ламарина или с алуминиева)...сега някой ще спори но за мен най-евтиния и ефикасен начин затова е с нитачката и казвам защо:
            1 изисва се минимална сума за материали
            2 можеш да го направиш сам
            3 при заваряване на такива тънки ламарини(независимо дали с телоподаващо или с оксижен)след нагряване метала губи от здравината си и много по-лесно и по-бързо корозира(виждал съм доста изкърпени коли с напукан кит точно по шева и избила ръжда)
            разбира се има места които си трябва заварка с телоподаващото и там вече тенекиджията си знае......но на повечето места(неотговорни) можеш и сам с минимални разходи....другото което мога да ти кажа за ръждата на местата където не може да се кърпи(90% от изгнилите места)аз правих мойта така:
            1 почиствам колкото е възможно(телена читка,смивки,шкурки и леко нагряване с пистолет за горещ въздух където е нужно)
            2 там където е останала ръжда се маже с преобразовател(или орто-фосфорна киселина)преди и след употреба хубаво се почиства със спирт
            важното в цялата работа е всяко място където неможе да се отстрани ръждата да се спре разпространението и,защота за нула време избива върху боята......прави каквото правиш но след като дойде момента за боядисване задължително мини един слой антикорозионен шприц боди 992(запечатва отлично а и много лесно се шлайфа)....от огромно значение е боята която трабва да е много здрава защото в крайна сметка тя най-много ще предпазва вече реставрираните детайли.
            песакоструя се оказа неизпълним не заради цената(25лв кв.метър) а заради факта че колата трябваше да се разглоби на съставни части....иначе естествено това е най-доброто
            alfa 33 1.5 boxer-85

            Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от ventutsy
              ...
              Колегата, честно казано изобщо не съм съгласен с теб за нитването на алуминиева и поцинкована ламарина. Неизбежно ще има "отговорни" места, които ще трябва да се заваряват. А на "неотговорните" като врати, капаци и вежди трудно ще скриеш нитовете, които все пак не бихме желали да се виждат. Не е невъзможно, ала не си ли го завариш като хората, всичко останало е временно решение, което е неприложимо за прагове, под, рогове, за коша и много други места. В края на краищата колко ще спестиш като пари ?
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #52
                зз

                Много се радвам че има такива ентосиазци като теб .. ! Заклевам се на мен ми се върти в главата такова нещо близо вече 2 години и като видях темата .. се едно гледам мене си .. Ако мога да помогна с нещо драскай постове лс-та .. кво и да е

                поздрави ! рулз
                Диети и отслабване
                www.elenkov.net

                Comment


                • #53
                  не пипай спирачните дискове. вътре са си много добре. ако са регулирани добре апаратите колата спира невероятно. какво ти трябва. имам някой неща а и аз въстановявам моята така че може да разминем инфо.
                  Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                  sprint tropheo
                  155/1.8
                  156/2.0 Selespeed

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от fiore
                    не пипай спирачните дискове. вътре са си много добре. ако са регулирани добре апаратите колата спира невероятно.
                    Тук немога да се съглася, проблема не е само в спирането(което го няма),а и в късането на дисковете(зависи от кой вид са) или късане болтовете на полуоските.Повече от 2 години съм с външни дискове и горещо го препоръчвам!

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от MrX
                      Първоначално публикувано от fiore
                      не пипай спирачните дискове. вътре са си много добре. ако са регулирани добре апаратите колата спира невероятно.
                      Тук немога да се съглася, проблема не е само в спирането(което го няма),а и в късането на дисковете(зависи от кой вид са) или късане болтовете на полуоските.Повече от 2 години съм с външни дискове и горещо го препоръчвам!
                      Колега аз си мисля че е подобре дисковете да са отвътре,това е направено с целта да не се натоварват полуоските и за подобър баланс.Имам лични наблюдения че в този случай ходовата част се разбива по рядко, спирачните апарати наАТЕ отвътре са много по добри от тези на33 които са поставени на шенкелона .А според мен за да се късат болтове и се трошат дискове си има някаква причина. ЛИЧНО МНЕНИЕ!!!
                      -Аз си мисля нещо, мисля си .
                      -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
                      Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

                      Comment


                      • #56
                        евала ... ще е трудно но после ще се кефиш че имаш една от малкото коли и сам си си я направил
                        Alfa Romeo 146 1.8 16v '98 144 hP , Audi a6 2.5tdi 180 ks 4x4

                        Comment


                        • #57
                          Успех!

                          Първоначално публикувано от JORDANGT
                          Нещо зацикли въстановяването.Станах ученик(на дърти години) и кинтите намаляха(а жената не знае за колата) и е трудно да отделям от семейния бюджет.Но още не съм се отказал а и един другар по съдба може да удари едно голямо рамо,но за това по нататък
                          Всичко, което си написал в този пост съм го преживял! Но най-големия ми успех беше, че всичко изпипах със собствените си ръце! С полезни съвети от колеги и със собствени сили ще постигнеш невероятни резултати и ще спестиш пари! Не забравяй, че майсторите обичат да претупват работата, особено когато се касае за корозия и по-късно оставаш много неприятно изненадан от некадърността им! До колкото разбирам имаш вече понятие какво ще се прави, така че запретвай ръкави и ще се справиш!Убеден съм! Успех!
                          Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

                          Comment


                          • #58
                            Re: Успех!

                            Първоначално публикувано от JORDANGT
                            Нещо зацикли въстановяването.Станах ученик(на дърти години) и кинтите намаляха(а жената не знае за колата) и е трудно да отделям от семейния бюджет.Но още не съм се отказал а и един другар по съдба може да удари едно голямо рамо,но за това по нататък
                            Нищо важното е, че си решен да продължиш, така че с нетърпение очаквам новини по проекта ... Успех !
                            ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

                            Comment


                            • #59
                              Гледах този Sprint в mobile.bg,но колата е почти без документи а и няма как да си я докарам от.........Оряхово
                              От двете ще стане една 100%

                              Ако имате идея как може да се докара и колко ще струва моля да сподели

                              Не знам с БДЖ колко ще излезе(казват,че е най-евтино,но колко )




                              За съжаление квотата за общия размер на файловете е достигната. Обърнете се към администратор на форума.

                              ОБРЪЩАМ се към админ

                              Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                              Comment


                              • #60
                                qq

                                Баце ! Писал сам ти ЛС ! С Пътна помощ може да я довлечем до тук имам мой 3-4 познати с репатраци ще говорим за цена .. другия варянт е ако намери ремарке в което влизат само предните 2-гуми на автомобила може и двамата да го довлечем

                                поздрави
                                Диети и отслабване
                                www.elenkov.net

                                Comment

                                Working...
                                X